مدیر عامل شرکت بهره ‌برداری قطار شهری مشهد گفت: میزان تردد با قطار شهری در مشهد، امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۷۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، وحید مبین مقدم مدیر عامل شرکت بهره ‌برداری قطار شهری مشهد گفت: از ابتدای امسال تا کنون حدود ۱۵ میلیون نفر توسط خطوط یک و۲ قطار شهری جا به جا شده‌اند که این رقم در مدت مشابه پارسال حدود ۴۰ میلیون نفر بود.

او با اشاره به تعطیلی ناوگان قطار شهری مشهد در دوماهه ابتدای امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا افزود: کرونا مهمترین عامل در کاهش مسافران این ناوگان است.

مدیرعامل شرکت بهره‌ برداری قطار شهری مشهد ادامه داد:در هفته نخست آذر ماه امسال و با آغاز محدودیت‌های کرونایی نیز میزان جا به جایی مسافر نسبت به هفته قبل از آن حدود ۱۰۰ هزار نفر کاهش یافت.

مبین مقدم بیان کرد: از ابتدا تا هشتم آذر ماه ۵۱۸ هزار و ۸۱۸ نفر توسط این ناوگان جا به جا شدند و این درحالی است که این رقم در هفته پایانی آبان ماه، ۶۲۵ هزار و ۸۸۱ نفر است.

او با اشاره به الزامی بودن استفاده از ماسک در مترو تصریح کرد: ناظرانی در ایستگاه‌های مترو و داخل واگن‌ها مستقر هستند و از ورود افراد بدون ماسک به داخل ناوگان جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام//م.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.