مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: طبق مجوز ستاد کرونا در ۸۳۰ روستای استان مدارس به‌صورت حضوری فعالند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،پاشایی مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی گفت: به دلیل نبود زیرساخت‌هایی از قبیل اینترنت، مخابرات و عدم آنتن دهی کانال‌های تلویزیونی، و نیز به دلیل تعداد کم دانش آموزان در مناطق روستایی با مجوز ستاد کرونا، مدارس در ۸۳۰ روستا به صورت حضوری است.

او گفت: دانش آموزان با کمترین تعداد در هر کلاس و با رعایت کامل ضوابط بهداشتی در کلاس حضور می‌یابند تا از یادگیری محروم نباشند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با اشاره به جذب و پوشش حداکثری نوآموزان و نحوه دسترسی آن‌ها به روش‌های آموزشی حضوری، شبکه شاد و مدرسه تلویزیونی، گفت: ۲۶ هزار دانش‌آموز مناطق محروم استان نیز از خدمات آموزشی معلمان یاریگر بهره‌مندند.

او با اشاره به بهره‌مندی ۸۸ درصدی دانش‌آموزان استان از شبکه آموزشی شاد گفت: ۱۲ درصد مابقی نیز از بسته‌های آموزشی و یارگیران آموزشی بهره‌مند می‌شوند.

پاشایی در خصوص پوشش حداکثری خدمات آموزشی برای دانش آموزان مناطق دور دست و محروم،گفت: ۴۱۱ درسنامه توسط یک هزار و ۸۰۰ معلم یاریگر بین دانش آموزان آذربایجان شرقی در این قبیل مناطق توزیع شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.