تمرین در زمین غیر استاندارد، معضل این روز‌های بازیکنان استقلال شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازیکنان تیم فوتبال استقلال در حالی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر را از سر گرفته‌اند که همچنان زمین تمرین مناسب و البته استانداری در اختیار آن‌ها قرار نگرفته است.

تمرین در زمین پر از چاله شماره ۲ آزادی، تمرین در باتلاق انقلاب، چمن مصنوعی غدیر تا تمرین در زمین نفت تهرانسر که امکانات این مجموعه هم آن طور که باید مناسب نیست، معضل این روز‌های بازیکنان آبی پوش شده است.

مدیریت باشگاه استقلال باید بداند برای کسب موفقیت این تیم در بازی‌ها، انجام تمرینات استاندارد در زمین چمن مناسب امری ضروری است.

بازیکنان استقلال همچنان در نبود زمین مناسب و امکانات باید به فکر گلزنی و کسب امتیاز باشند و مراقب این نیز باشند تا با مصدومیتشان در این زمین‌های غیر استاندارد بلای جان تیم خود نشوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمد.ع.
۱۶:۰۹ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
پرسپولیس ۱۰_۱۲تازمین تمرین مناسب داره میگیم دوتاش رابدنداستقلال،چون اگه زمینهاشون بدبودمثل استقلالیها ازصبح تاشب بازیکنان،کادرفنی،مسئولین ،پیشکسوت وهواداران شون فقط وفقط دنبال هوچیگری بودند
پرسپولیس همین امروزاز مجبوری وخرابی زمین،باورزشگاه نفت قراردادبستندوفقط روزهای بارونی نباید برندتوزمین،اما هوچیگری نکردندچون مثل کیسه هاکه بابامسعودشون هست ،دلسوزی ندارند
آخرین اخبار