جابجایی بیش از ۴۸۰ هزار تن کالا و بار در شهرستان پارس آباد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد گفت: در هشت ماهه نخست امسال بیش از ۴۸۰ هزار تن کالا و بار در این شهرستان جابجا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یوسف آذری، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد گفت: در هشت ماه نخست امسال بیش از ۴۸۰ هزار تن کالا و بار در این شهرستان‌ها توسط ۱۴ شرکت فعال جابجا شده و در بخش حمل و نقل مسافر ۶۱ هزار نفر مسافر توسط ۵ شرکت فعال با ۲۰ دستگاه اتوبوس و ۴۲دستگاه سواری پلاک عمومی بین شهری جابجا شده است که میزان جابجایی مسافر در این مدت نسبت به سال گذشته ۶۵ درصد کاهش یافته است.

او با بیان اینکه توزیع لاستیک سهمیه در جهت حمایت از رانندگان در عرصه حمل و نقل عمومی بار و کالای این شهرستان‌ها همچنان ادامه دارد افزود: ۵۷۰ حلقه لاستیک طی هشت ماه اول امسال در بین رانندگان حمل و نقل کالا و مسافر شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز توزیع شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس آباد گفت: راهدارا جهت برچیدن صحفه تابلو و علایم فرسوده و معیوب و بدون بازتاب به تعداد ۳۶۰ عدد، رنگ آمیزی سرعت کاه‌ها ۱۷۵ مورد، حریم زنی راه اصلی و روستایی، لکه گیری آسفالت در راه‌های اصلی و فرعی و روستایی و اصلاح سرعت کاه و رنگ آمیزی کلیه پایه تابلو و علایم و پایه‌های چراغ‌های چشمک زن در مسیر‌های اصلی و فرعی هستند.

آذری همچنین بیان کرد: لکه گیری کلیه راه‌های اصلی و فرعی در شهرستان‌های پارس آباد و اصلاندوز انجام شده و راه‌های روستایی در حال انجام است.

او افزود: شستشوی تابلو و علایم راه‌ها به تعداد ۳ هزار و ۹۵۰ عدد و آزادسازی حریم راه روستایی محمود آباد - عنبرلو به تکله و پاکسازی و تسطیح حریم راه روستایی پاراقشلاق - گوشلوبه ملاکندی انجام گرفته است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.