قیمت گوشت مرغ در آذربایجان‌شرقی رو به تعادل است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: در حال حاضر، هیچ مشکلی از بابت تامین گوشت گرم و منجمد مرغ در استان وجود ندارد و شاهد متعادل شدن قیمت این فراورده پروتئینی در روز‌های آتی خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،علی جهانگیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت: در روز‌های آتی، نوسانات هیجانی مربوط به بازار مرغ رفع می‌شود.

اوبا بیان اینکه ایجاد ثبات در بازار کالا‌های اساسی و روزمره جامعه، یکی از مهم‌ترین مطالبات به حق مردم از مسئولان است افزود: امیدواریم با وحدت و هماهنگی هرچه بیشتر در بین دستگاه‌های اجرایی و برخورد مناسب با برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه، روز به روز شاهد متعادل شدن قیمت کالا‌ها و اقلام مورد نیاز مردم باشیم.

او ادامه داد: تمامی اصناف به مصوبات ستاد تنظیم بازار توجه کرده و از گرانفروشی و سایر اقدامات این چنینی خودداری کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌شرقی به مشکلات موجود در سیستم توزیع کشور نیز اشاره کرد و ادامه داد: اصلاح و کارآمدتر کردن این بخش از جمله موضوعات مهم و ضروری است که باید یکبار برای همیشه انجام شود.

غلامعلی راستی دبیر کارگروه تنظیم بازار استان نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات سازمان صمت برای تعدیل قیمت گوشت مرغ و سایر کالا‌های اساسی در جامعه گفت: بازرسی‌های سازمان صمت از روز‌های اخیر افزایش یافته و برای گرانفروشی‌ها، پرونده‌های صنفی و قضایی تشکیل می‌شود.

او عنوان کرد: نوسان قیمت مرغ، موقتی بوده و پیش بینی‌های ما حاکی از تعدیل قیمت مرغ در روز‌های آتی است.

اکبر فتحی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در این جلسه از آخرین اقدامات این سازمان در زمینه تهیه اقلام ضروری و کالا‌های اساسی مصرفی در استان گزارش داد.

برخورد با گران فروشی‌های مرغ، تشدید نظارت بر بازار و استفاده از ظرفیت تعاونی ادارات و دستگاه‌های اجرایی برای کنترل نوسانات هیجانی بازار از مصوبات مهم جلسه امروز ستاد تنظیم بازار استان بود

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.