مهلت اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی از پارکینگ‌ها در مازندران تا ۱۸ دی ماه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ رخیم باقری سرپرست پلیس راهور مازندران گفت: طرح ترخیص موتورسیکلت‌های روسوبی به مدت ۲ ماه از تاریخ ۱۸ آبان ماه تا ۱۸ دی ماه سال ۱۳۹۹ بوده و این مدت قابل تمدید نیست.

او محل مراجعه شهروندان برای ترخیص موتورسیکلت را دفاتر پلیس + ۱۰ محل سکونت هر فرد اعلام کرد و افزود: مدارک لازم برای ترخیص موتورسیکلت، سند مالکیت موتورسیکلت، قبض (رسید) پارکینگ و کارت ملی مالک است.

سرپرست پلیس راهور مازندران گفت: مدارکی که برای متصرف موتورسیکلت که نام وی در قبض پارکینگ قید شده شامل سند مالکیت یا وکالت نامه یا فروش نامه، قبض (رسید پارکینگ) و کارت ملی متصرف است که باید به همراه داشته باشد.

سرهنگ باقری افزود: موتورسیکلت‌های توقیفی دارای شکایت ثبت شده در سیستم باید پس از رفع شکایت با دستور قضائی برای ترخیص موتورسیکلت خود اقدام کنند.

او هزینه‌های پارکینگ‌ها را براساس نرخ مصوب سال ۱۳۹۴ اعلام کرد و گفت: این طرح موتورسیکلت‌های بالای ۲۵۰ سی سی را شامل نمی‌شود و داشتن گواهینامه رانندگی موتورسیکلت، بیمه نامه شخص ثالث، فاقد پلاک یا دارای پلاک قدیم از الزامات این طرح نمی‌باشد و ترخیص آن‌ها تا پایان زمان طرح بلامانع است.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار