سرهنگ همتی زاده گفت: در اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی ، تا کنون تعداد ۹۵ دستگاه موتورسیکلت توسط پلیس راه استان ایلام ترخیص شده است.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با نگرش بر احقاق حق مردم و تحویل هرچه سریعتر موتورسیکلت‌های توقیفی به صاحبان آن‌ها به جهت جلوگیری از ضرر و زیان اموال عمومی و حفظ صیانت از اموال مردم و انباشت موتورسیکلت‌های رسوبی، طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی برابر دستورالعمل سازمانی از تاریخ ۱۷ آبان ماه به مدت دو ماه در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

او ادامه داد: موتورسیکلت‌هایی که تا قبل از اسفند ماه ۹۸ به هر دلیلی توسط ماموران پلیس راه توقیف شده رسوبی محسوب شده و در صورتی که منع قضایی نداشته باشد ، مالکان آن‌ها می‌توانند با مراجعه مستقیم به دفاتر پلیس +۱۰ و یا در صورت لزوم به یگان توقیف کننده جهت ترخیص مراجعه کنند.

همتی زاده اظهار کرد: در اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی ، تا کنون تعداد ۹۵ دستگاه موتورسیکلت توسط پلیس راه استان ایلام ترخیص شده است.

رئیس پلیس راه استان ایلام مطرح کرد: مالکان و یا متصرف قانونی موتورسیکلت‌های توقیفی چنانچه ظرف مدت تعیین شده جهت ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام نکنند موتورسیکلت آنها به عنوان بلاصاحب تلقی شده و برابر دستورالعمل رفتار می‌شود.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.