مسئولان تیم فوتسال مس سونگون، همچنان درگیر انتخاب سرمربی جدید برای مسابقات فصل بعد لیگ برتر هستند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتسال مس سونگون مدافع قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر، در پی اتفاقات فینال فصل گذشته و محرومیت یک ساله علیرضا افضل، سرمربی این تیم، به دنبال راهکاری برای تعیین تکلیف هدایت کننده تیم است و با تغییر مدیریت باشگاه، تمامی معادلات مبهم شده است.

تغییر مدیریت در باشگاه مس سونگون باعث شده است اخبار جدیدی به گوش برسد. خبر توافق مسی‌ها با حمید بیغم، سرمربی ۲ فصل پیش این تیم منتشر شد و به نوعی سرمربیگری او در این تیم به جای افضل که محروم شده بود، قطعی شد؛ اما شرایط تیمی، اعضای باشگاه و روند مذاکرات بیغم، باعث شد گمانه زنی رسانه‌ها، مبنی بر ماندگاری افضل به صورت پشت پرده را اندکی به حقیقت نزدیک کند.

حال طولانی شدن روند مذاکرات بیغم با مدیر جدید این باشگاه، باعث شده است تا رسانه‌ها شانس مربیگری پشت پرده افضل و روی پرده مهرداد جابری را بیشتر بدانند و مذاکره با بیغم را بدون نتیجه فرض کنند. بدان معنا که جابری به عنوان سرمربی زیر نظر افضل فعالیت را آغاز کند و این تیم را در فصل جدید هدایت کند البته با نظر مثبت علی افضل!

در هر صورت باید دید سرانجام، کدام یک از این افراد در مس سونگون به قدرت می‌رسند و مدافع عنوان قهرمانی که در شرایط پیچیده‌ای قرار گرفته است و بازیکنان این تیم که از این شرایط ناراضی هستند، به آرامش می‌رسند یا خیر؟

انتهای پیام/

برچسب ها: لیگ برتر ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار