دانش آموزان گیلانی توصیه‌های مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی را از برنامه آموزشی شاد آموزش می بینند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حسین اکبر ، مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان گفت: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده این شرکت با آموزش و پرورش ، طرح آموزش آنلاین مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی برای دانش آموزان استان به اجرا در آمده است و از این پس توصیه‌های مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی از  برنامه آموزشی شاد به همه دانش آموزان گیلانی آموزش داده می‌شود.

او با اشاره به اهمیت موضوع اشاعه فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی در سطح جامعه ، افزود: مقوله آموزش و فرهنگ سازی همواره مدنظر این شرکت بوده و در همین راستا طرح‌های آموزشی مختلفی همچون طرح بزرگ سفیران انرژی در همه مدارس استان اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان اینکه برگزاری طرح آموزش مجازی در سال‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت، گفت: آموزش و فرهنگ سازی برای به ثمر نشستن، مستلزم توجه و استمرار است و به همین علت اجرای این طرح منحصر به زمستان امسال نبوده و در آینده نیز ادامه می‌یابد.

حسین اکبر درخصوص چگونگی اجرای طرح آموزش مجازی دانش آموزان افزود: بر اساس بررسی‌های کارشناسی و هماهنگی‌های انجام شده با اداره کل آموزش و پرورش استان، در این طرح با استفاده از نرم افزار آموزشی شاد نکات، تصاویر و فیلم‌هایی با موضوعات سرویس وسایل گازسوز، بررسی وضعیت دودکش ها، استفاده از بست و شیلنگ استاندارد و همچنین نکاتی درخصوص صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی  از سوی معلمان به دانش آموزان آموزش داده می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده بازخورد آموزش‌های آنلاین ارائه شده، از سوی معلمان به صورت مقاله، انشا و نقاشی از دانش آموزان دریافت خواهد شد و  از بهترین سفیران گاز اعم از معلمان و دانش آموزان قدردانی می شود.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.