از ابتدای امسال تاکنون، ۱۸ هزار لاستیک با تعرفه دولتی در چهارمحال و بختیاری توزیع و روانه بازار مصرف شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حسن شمسی پور معاون امور بازرگانی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: امسال تاکنون شش هزار و ۷۴ حلقه لاستیک خودرو از طریق سامانه utcms و ۱۲ هزار حلقه لاستیک خودرو‌های سنگین و نیمه سنگین با تعرفه دولتی از طریق اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در چهارمحال و بختیاری توزیع شده است.

او افزود: هم اکنون لاستیک وارداتی با تعرفه دولتی از طریق نامنویسی در سه سامانه کالا، درون شهری و راهداری و حمل و نقل توزیع می‌شود.


بیشتر بخوانید


شمسی پور با اشاره به نگرانی برخی رانندگان از گرانی لاستیک آزاد اضافه کرد: امسال به علت حذف ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی واردات لاستیک، توزیع این محصول کاهش یافته است.

او با بیان اینکه لاستیک خودروی سواری مشمول هیچ سامانه توزیع کالایی نیست ادامه داد: رانندگان خودرو‌های سواری می‌توانند با مراجعه به واحد‌های صنفی و نمایندگی‌های لاستیک کارخانجات با در دست داشتن برگه سبز خودرو، تایر مورد نیاز خود را تهیه کنند.

شمسی پور با اشاره به اینکه مصرف لاستیک خودرو‌های سنگین در برخی شهر‌های این استان بیشتر از شهر‌های دیگر کشور است گفت: توزیع لاستیک خودرو‌های سنگین بین شهری، بر اساس پیمایش از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان صورت می‌گیرد.

او افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در بازار لاستیک، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ به متولیان نظارتی استان اعلام کنند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار