مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات یزد از نظارت مستمر بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دفاتر پیشخوان استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا پاکدل، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به شرایط حاد بیماری کرونا و ضرورت رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی دفاتر پیشخوان دولت، گفت: با متولیان متخلف دفاتر پیشخوان به صورت جدی برخورد می شود.

او با اشاره به این که آگاهی نداشتن دفاتر از قوانین حاکم، قابل پذیرش نیست، افزود: در نظر داریم با برگزاری دوره‌های آموزشی و توجیهی، ضمن بازآموزی دارندگان پروانه، شاهد کاهش تخلفات باشیم.

پاکدل با اشاره به گزارش بازرسین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و مستندات جلسه پیشین، ادامه داد: درخواست لغو پروانه فعالیت یکی از دفاتر پیشخوان یزد به دلیل تخلفات مستند شده به کمیته کشوری، ارسال می شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد، ضمن اشاره به راه اندازی سیستم نوبت دهی الکترونیکی و برخط در دفاتر و لزوم برنامه ریزی‌های لازم برای ترغیب مراجعان به اخذ نوبت الکترونیکی قبل از مراجعه حضوری به دفتر، تصریح کرد: شهروندان به طور کامل از حقوق خود و نحوه دریافت از خدمات دفاتر پیشخوان شهری و دفاتر ارتباطی آگاهی داشته و شکایات و درخواست‌های احتمالی خود را از طریق سامانه ۱۹۵ اعلام نمایند.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.