رئیس اداره حفاظت محیط زیست ارسنجان گفت: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان در حین گشت زنی سه نفر متخلف شکار را دستگیر و یک قبضه سلاح کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسن ابراهیمی، رئیس اداره حفاطت محیط زیست شهرستان ارسنجان ،گفت: طی گشت و کنترل شبانه روزی ماموران یگان حفاظت محیط زیست فارس ، سه  متخلف شکار و صید در منطقه شکار ممنوع کوه خم که اقدام به شکار پرندگان شکاری کرده بودند برخورد کردند.

او، بیان کرد: متخلفان از فرمان ایست ماموران تمرد کرده که منجر به تعقیب و گریز و توقف خودروی آنان با رعایت و استفاده از قانون بکارگیری سلاح شد.

ابراهیمی، تصریح کرد: از این متخلفان  شکار و صید یک قبضه اسلحه شکاری ساچمه زنی از نوع پنج تیر پران غیر مجاز و قاچاق و مقداری فشنگ کشف و ضبط شد.

رئیس اداره حفاطت محیط زیست شهرستان ارسنجان، ادامه داد: نفر سوم نیز به همراه پرندگان شکار شده متواری شد که با شناسایی این فرد مذکور، دستورات قضایی به منظور دستگیری او صادر و فرد متخلف دستگیر شد.

او، افزود: با هماهنگی قاضی شهرستان  ارسنجان سه فرد متخلف بازداشت و خودرو متخلفان با جرثقیل به پارکینگ نیروی انتظامی انتقال یافت و پرونده تخلف آنان برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی ارجاع داده شد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار