ضدعفونی ۳۹ هزار نوبت ناوگان اتوبوسرانی در هفته گذشته

مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: در هفته گذشته ناوگان اتوبوسرانی این کلانشهر بیش از ۳۹ هزار مرتبه ضدعفونی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عباس اتحادی مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: در هفته دوم آذرماه امسال ۳۹ هزار و ۴۹۲ مرتبه ناوگان اتوبوسرانی شهر مشهد ضدعفونی شده و ۵۶ هزار ماسک، دستکش و محلول ضدعفونی بین کارکنان این سازمان اعم از ستادی و سیار توزیع شده است.

او افزود: از روز هشتم تا ۱۴ آذرماه امسال تعداد پنج هزار و ۶۹۱ نفر از کارکنان با دستگاه تب سنج چکاپ و تحت آموزش‌های فردی پیشگیری از ابتلاء به کرونا قرار گرفته‌اند، افزود: در هفته دوم آذرماه دو میلیون و ۳۰۷ هزار و ۵۶۴ نفر از شهروندان مشهدی سفر‌های درون شهری خود را با استفاده از اتوبوس انجام دادند.

 مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد با توجه به ممنوعیت دریافت وجه نقد توسط رانندگان از مسافران، ادامه داد: مسافران باید بهای دریافت خدمات را از طریق کارت الکترونیکی پرداخت کنند.

اتحادی با قدردانی از مسافرانی که برای حفظ سلامتی خود و دیگران بدون ماسک وارد اتوبوس نمی‌شوند، بیان کرد: سعی شده با اطلاع‌رسانی و اجرای برنامه‌های آموزش فرهنگ شهروندی مثل اجرای طرح رادیو اتوبوس در ۵۰۰ دستگاه اتوبوس، پخش پیام‌های بهداشتی ویژه مسافران و نصب تراکت و پوستر در ایستگاه‌ها و داخل اتوبوس‌ها حساسیت لازم را برای شهروندان ایجاد کنند.
 
انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار