تعداد کرونایی‌های ذوب‌آهن برای لغو دیدار مقابل شهرخودرو کافی نبود

جلسه هماهنگی دیدار  تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و شهرخودرو مشهد به اتمام رسید و بر اساس آخرین تصمیم گرفته شده این دیدار برگزار خواهد شد.  

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه هماهنگی دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و شهرخودرو برگزار شد و بر اساس آخرین تصمیم گرفته شده این دیدار برگزار خواهد شد. 

در شرایطی که از روز گذشته خبرهایی در مورد ابتلای بازیکنان ذوب‌آهن به کرونا شنیده می شود و امروز نیز به تعداد این بازیکنان افزوده شده است، تیم اصفهانی درخواست کرده بود این دیدار لغو شود. تیم شهرخودرو در طرف مقابل خواهان اجرای قوانین بود. 

جلسه هماهنگی برگزاری این دیدار با حضور نمایندگان فدراسیون فوتبال، باشگاه‌های ذوب‌آهن و شهرخودرو و نیروی انتظامی برگزار شد که طبق آخرین استعلامی که از مسئولان برگزاری مسابقات گرفته شده است این دیدار فردا ساعت ۱۵ برگزار خواهد شد. 

تیم ذوب‌آهن اعلام کرده ۱۱ بازیکن کرونایی دارد اما تعداد بازیکنان حاضر در لیست این تیم به اندازه ای است که بتوانند مقابل شهرخودرو میزبانی کنند. می توان گفت تعداد کرونایی‌های ذوب‌آهن به اندازه‌ای نبود که این دیدار لغو شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار