رئیس میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری اسدآبادگفت:در دو پخش زنده این اداره در فضای مجازی از ظرفیت‌های گردشگری و تاریخی شهرستان، بیش از سه هزار نفر بازدید کردند.

بازدید بیش از سه هزار نفری دو پخش زنده اداره میراث فرهنگی و گردشگری اسدآباد درفضای مجازیکامران شایگان,رئیس میراث فرهنگی و گردشگری اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان,اظهار داشت:در این بازدید سه هزار نفری از دوهفته پیش و با کمک فعالان فضای مجازی، معرفی آثار گردشگری و تاریخی اسدآباد در این فضا آغاز شده است.

او افزود:این اتفاق مبارک مورد استقبال همشهریان قرار گرفته به صورتی که هر دو پخش زنده ما بیشتر از سه هزار بازدید داشته است که برای شهری مثل اسدآباد رقمی قابل توجه است.

رئیس میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری اسدآباد گفت: سیاست ما استفاده از این فضا برای معرفی تمدن اسدآباد، آن هم در روزهای شیوع کرونا است.

شایگان در پایان عنوان کرد:در روزهای آینده هم نشستی با فعالان مجازی شهر برگزار خواهیم کرد تا در برنامه های آینده به صورت منسجم تری مکان های تاریخی و گردشگری دیارسیدجمال را به همشهریان و هموطنان معرفی کنیم.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار