دادستان شهربابک گفت: شش واحد صنفی با توجه به رعایت حقوق شهروندی و قوانین نظام صنفی، مورد تشویق کارگروه پیشگیری از جرم دادگستری شهربابک قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علیرضا مظفری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهربابک در بازدید کارگروه پیشگیری از گران فروشی و تنظیم بازار شهرستان شهربابک متشکل از نمایندگان اداره صمت، اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و رییس و کارشناسان مرکز بهداشت با هدف رسیدگی به مشکلات مردم و اصناف از بازار و واحد‌های خبازی، خدماتی و توزیعی این شهرستان بر ضرورت مقابله با کم فروشی و گران فروشی، رعایت کردن دستورالعمل‌های بهداشتی، پیشگیری از احتکار و حفظ انصاف در معاملات و کار‌های تجاری تاکید کرد.

او با اشاره به پلمب چهار واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی بیان کرد: در ادامه این بازدید، شش واحد صنفی با توجه به رعایت حقوق شهروندی و قوانین نظام صنفی مورد تشویق کارگروه پیشگیری از جرم دادگستری شهربابک قرار گرفتند.

مظفری تصریح کرد: به منظور تشویق واحد‌های صنفی منصف، ضمن نصب پلاکارد‌های قدردانی در ورودی مغازه آن ها، اعطای مشوق‌های صنفی از جمله افزایش سهمیه آرد نانوایی‌ها با هماهنگی فرمانداری شهرستان برای آن ها در نظر گرفته شد. 

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار