مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رفسنجان گفت:۴۰۰ کیلوگرم مرغ و ماهی فاسد از یک واحد صنفی در شهر کشکوئیه از توابع شهرستان رفسنجان کشف ومعدوم سازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،علی حسینی نسب، مدیر ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رفسنجان گفت: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در شهر کشکوئیه امروز با بازرسی از یک واحد صنفی ۴۰۰ کیلوگرم مرغ و ماهی تاریخ مصرف گذشته و غیرقابل مصرف را کشف کردند و در این زمینه پرونده تخلف تشکیل و برای طی شدن مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

او افزود: مردم هنگام خرید حتما برچسب روی مواد غذایی را مشاهده و از تاریخ تولید و انقضای آن‌ها آگاهی پیدا کنند و از خرید اقلام تاریخ مصرف گذشته خودداری کنند.

حسینی نسب همچنین به توقف فعالیت یک واحد تولیدی خوراک دام و توزیع شیر در رفسنجان طی روز‌های اخیر به همت بازرسان این اداره اشاره کرد و بیان داشت: این واحد تولیدی ضمن اینکه مجوز‌های لازم را به منظور فعالیت نداشت مسائل بهداشتی را هم رعایت نمی‌کرد و به همین دلیل توقیف شد تا اقدامات و اخذ مجوز‌های لازم انجام شود.

او تصریح کرد: همچنین روز‌های اخیر یک واحد صنعتی بسته بندی آلایش‌های دام و طیور در رفسنجان نیز اخطار دریافت کرد که فاقد مجوز‌های لازم در بخش بسته بندی بود و بیش از ۱۰ نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز در این واحد به عنوان کارکنان بخش بسته بندی مشغول به کار شده بودند.

حسینی نسب به افرادی که متقاضی راه اندازی واحد صنعتی هستند توصیه کرد:نسبت به اخذ مجوز‌های لازم از جمله جواز تاسیس و پروانه بهره برداری قبل از شروع فعالیت اقدام کنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار