مشترکان کم مصرف گاز از بخشودگی ۱۵ درصدی بهره مند می‌شوند

مدیرعامل شرکت گاز استان قم گفت: مشترکانی که مصرف گاز خود را در پنج ماه پایانی امسال نسبت به مدت مشابه سال‌های ۹۷ و ۹۸، ۱۰ درصد کاهش دهند، از ۱۵ درصد بخشودگی در گازبها بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، نصیری مدیرعامل شرکت گاز استان قم ، بر ضرورت مصرف بهینه گاز در فصل زمستان تاکید کرد و از همه شهروندان خواست به منظور استمرار و پایداری گازرسانی به همه نقاط استان، در این امر مهم مشارکت جدی داشته باشند.

نصیری افزود: مردم با این کار علاوه بر خدمت به سایر هموطنان، از بخشودگی ۱۵ درصدی گازبها نیز بهره‌مند می‌شوند مشروط برآنکه مصرف خود را در پنج ماه پایانی امسال نسبت به مدت مشابه سال‌های ۹۷ و ۹۸ ده درصد کاهش دهند.

 مدیرعامل شرکت گاز استان قم ایمنی وسایل گازسوز را نیز مورد توجه خاص قرار داد و گفت: استفاده از وسایل استاندارد، کنترل دودکش‌ها و استفاده نکردن از بخاری‌های بدون دودکش در منزل میزان مرگ و میر را به شدت کاهش خواهد داد.

مدیرعامل شرکت گاز استان در عین حال از کنترل مداوم تمام تاسیسات گازرسانی به منظور جلوگیری از حوادث توسط شرکت گاز سخن گفت.

 نصیری از پروژه بازسازی و بازنگری شبکه گازرسانی قم خبر داد و افزود: باتوجه به افزایش مشترکان گاز در طول سال‌های گذشته، بازنگری شبکه گازرسانی قم ضرورت دارد که به زودی مناقصه انجام آن برگزار خواهد شد،۹۸ درصد استان قم گازرسانی شده و به همین علت اولین استان سبز کشورنام گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم یادآورشد: نبود ۲۰ خانوار در روستا و هزینه سرانه ۲۰۰ میلیون تومانی برای گازرسانی دو عاملی است که باعث شده تا هشت روستای استان نتوانند از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

او تصریح کرد: تمام روستا‌هایی که امکان گازرسانی از نظر قانونی برای آن‌ها وجود داشته نیز به شبکه سراسری گاز متصل شده اند.

مدیرعامل شرکت گاز افزود: سه روستای خرم آباد بخش سلفچگان و موشکیه و اسفید بخش خلجسستان هم به زودی به شبکه گاز متصل خواهند شد.

 نصیری همچنین از انتخاب شهرک فرهنگیان قم به عنوان پایلوت برای اجرای طرح تجمیع قبوض آب، برق و گاز خبر داد و گفت: پس از بررسی نواقص، این طرح در تمام استان اجرا میشود.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم به گسترش خدمات الکترونیکی شرکت گاز هم اشاره کرد و افزود: با اضافه شدن سه نوع خدمت جدید، از شنبه هفته آینده، ۱۷ نوع خدمت امل اشتراک پذیری، رویت صورت حساب، اصلاح قبوض و امثال آن به صورت الکترونیکی از طریق سامانه ۳۱۹۴ و تا پایان امسال از طریق تلفن همراه امکان پذیر خواهد شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار