پایگاهی اینترنتی شهید محسن فخری‌زاده وابسته به حوزه هنری برای ارسال آثار هنری مرتبط با این شهید والامقام فراخوان داد.

به گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، تارنمای شهید فخری‌زاده به نشانی  www.shahidfakhrizadeh.com  در راستای ارائه عمومی تولیدات حوزه هنری با موضوع شهادت شهید محسن فخری‌زاده، شهید پیشرفت، راه‌اندازی شده است. در این پایگاه، پوسترها، اشعار و دیگر تولیدات حوزه هنری با کیفیت اصلی برای استفاده عموم بارگذاری می‌شود.

جشنواره ای به یاد شهید فخری زاده

هنرمندان می‌توانند آثار خود را در حوزه‌های متن (داستان، خاطره و روایت)، پوستر و عکس، فیلم و کلیپ، صوت و پادکست برای انتشار در این پایگاه با ورود به بخش «ارسال آثار مرتبط با دانشمند شهید محسن فخری‌زاده» بارگذاری کنند.

بازدید مدیر کل هنرهای تجسمی از نمایشگاه قهوه‌خانه‌ای

هادی مظفری ،مدیر کل هنرهای تجسمی به همراه معاون این اداره کل از نمایشگاه آثار قهوه‌خانه‌ای در گالری آرتیبیشن دیدار کرد.

مظفری در حاشیه این بازدید گفت: در این دوره سخت همه‌گیری بیماری کرونا و قرنطینه‌های گسترده خانگی، بسیاری از گالری‌ها به خوبی توانستند محیطی وابسته به شرایط را برای مخاطبان خود فراهم کنند. نگارخانه آرتیبیشن نیز از ابتدا با هدف نمایش آنلاین شکل گرفته بود. این گالری در این دوره تاکنون ۱۷ نمایشگاه آنلاین برگزار کرده است.

بازدید از یک نمایشگاه

وی افزود: بسیاری از نگارخانه‌ها و فضاهای هنری در ابتدای شیوع ویروس کرونا و طرح قرنطینه تصور می‌کردند، نمایش و فروش آثار هنری تنها با حضور مخاطب در فضای گالری امکان‌پذیر است. تجربیات این دوره به خوبی نشان داد، در صورت اعتماد متقابل مخاطب به گالری و بالعکس، با برگزاری مجازی نمایشگاه‌ها و فروش‌های آنلاین نتایج بسیار خوبی به دست خواهد آمد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.