مربی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان:می‌توانستیم گل‌های بیشتری نیز به‌ثمر برسانیم بازیکنان خیلی با آرامش بودند توانستیم به نقطه ضعف آن‌ها نفوذ کرده و به گل برسیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد نوازی مربی تیم فوتبال شهرخودرو مشهد در کنفرانس خبری پس از بازی برابر ذوب آهن گفت: در این مسابقه شرایط ایده آلی داشتیم به این خاطر که بازیکنان تمامی تاکتیک‌های گفته شده را به بهترین شکل در زمین پیاده کردند و توانستیم مقتدرانه یک بازی خیلی خوب انجام دهیم تا ۳ امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

او در ادامه بیان کرد: می‌توانستیم گل‌های بیشتری نیز به‌ثمر برسانیم بازیکنان خیلی با آرامش بودند توانستیم به نقطه ضعف آن‌ها نفوذ کرده و به گل برسیم.

نوازی در خصوص بازیکنان کرونایی ذوب آهن گفت: برای بازیکنان ذوب‌آهن آرزوی سلامتی می‌کنم تیم ما نیز درگیر ویروس کرونا شده بود و همین شرایط را نسبت به بازی اول داشتیم ۶،۷ بازیکن ما به کرونا مبتلا شده بودند تا این لحظه نیز هنوز بازیکنان کامل را در اختیار نداریم، اما نسبت به قوانین اطاعت کردیم.

او در پایان با اشاره به برگزاری بازی گفت: قانون در اختیار سازمان لیگ است که آن را تغییر بدهد یا پابرجا بماند با توجه به برنامه و زمان مقرر در اصفهان حاضر شدیم تا بازی را انجام دهیم، اما مشکل ذوب آهن مربوط به تیم ما نمی‌شود باید سختی بکشیم و شرایطی آن‌را برای تمام مهیا کنیم امیدوارم بازیکنان ذوب آهن به سلامتی برسند و دوباره در جمع این تیم حضور داشته باشند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.