فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری، از دستگیری کلاهبرداران ۴۰ میلیارد ریالی در شهرکرد خبر داد.

دستگیری دو کلاهبردار به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سردار منوچهر امان‌اللهی فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در پی دریافت پرونده قضایی از سوی تعدادی شهروند شهرکردی مبنی بر کلاهبرداری افراد سودجو با خرید احشام و ارائه چک‌های جعلی، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او افزود: با شروع تحقیقات کارآگاهان دایره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان، مشخص شد افرادی در قالب خریدار احشام با ظاهری آراسته به دامداری‌ها مراجعه و پس از خرید احشام به ارزش ۴۰ میلیارد ریال از دامداران، چک‌های جعلی ارائه و از محل متواری شده‌اند.


بیشتر بخوانید


امان اللهی اضافه کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با همکاری مال‌باخته‌ها و با اشراف اطلاعاتی، مخفیگاه متهمان را در یکی از استان‌های همجوار شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در یک عملیات، دو متهم را دستگیر کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از خودرو متهمان دستگیر شده هفت عدد مهر فلزی آزمایشگاه تشخیص اصالت طلا و جواهرات، یک عدد مهر جعلی طلا و جواهر، یک جعبه شماره کوب دستی فولادی ۹ تایی، ۲۰ عدد کارت عابربانک به اسم افراد مختلف و تعدادی فاکتور‌های فروش خام طلافروشی کشف شد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار