محمدباقر قالیباف از امکان برقراری ارتباط دانشجویان به واسطه پست الکترونیک با خودش خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به مناسبت ۱۶ آذرماه و روز دانشجو محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار پستی در صفحه مجازی‌اش از پست الکترونیک خود برای برقراری ارتباط با دانشجویان رونمایی کرد. او در پست خود عنوان کرد که برای اصلاح مسیر پیش روی مجلس و مشورت در امور به همفکری دانشجویان نیاز است؛ در همین راستا از دانشجویان تقاضا کرد از طرق پست الکترونیک معرفی شده با او در تماس باشند.


بیشتر بخوانید


در ادامه متن و پست منتشر شده توسط قالیباف را مشاهده می‌کنید:

" در روز دانشجو از همۀ دانشجویان عزیز و پر تلاش سراسر کشور تقاضا می‌کنم تا از طریق ایمیلم در سامانۀ دانشگاه تهران با من در ارتباط باشند؛ به همفکری با شما برای نقد راه پیموده شده در مجلس و همچنین اصلاح مسیر پیش رو نیازمندم. بخشی از مسیر آمده و موضوعات در اولویت قرار گرفته را در مصاحبۀ تلویزیونی اخیر توضیح داده‌ام و علاقه‌مندم تا آن را در معرض بررسی و ارزیابی شما قرار دهم.

هر سال در روز دانشجو با افتخار و خوشحالی در جمع دانشجویان حاضر می‌شدم و امسال که متاسفانه امکان حضور در دانشگاه و ارتباط چهره‌به‌چهره با دانشجویان عزیز فراهم نیست، نمی‌توانم بی‌تفاوت و به راحتی از کنار این روز بگذرم. امیدوارم ارتباط برقرار شده میان ما در این فضا، از فراخوان‌های صوری و نمادین معمول فراتر رود و بتوانیم برنامه‌های پیش رو را بدون ملاحظه‌کاری به بحث بگذاریم.

روز دانشجو را به همۀ دانشجویان امروز و دیروز کشور عزیزمان تبریک می‌گویم و امیدوارم در روز‌های آتی از نظرات کارشناسی شما به نحو شایسته استفاده کنم و در تغییر رویه‌های شخصی خود و مجموعۀ مجلس شورای اسلامی آن‌ها را به کار ببندم.
پیشاپیش از توجه و وقت‌گذاری شما ممنونم.

ایمیل:
Mghalibaf@ut.ac.ir "

پست جدید قالیباف در روز دانشجو

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار