مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ماشین سازی تبریز درباره این بازی توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید عبداللهی مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از بازی با ماشین سازی در رابطه با سابقه حضورش در این تیم تبریزی اظهار داشت: در فصل گذشته و به همراه رسول خطیبی خاطرات خوشی در ماشین سازی داشتم و پس از جدایی خطیبی از ماشین سازی، کادر فنی جدید هم عملکرد خوبی در لیگ برتر داشت.

او در رابطه با دیدار فردا گفت: بازی‌های تیم ماشین سازی را آنالیز کردیم و شناخت خوبی از آن‌ها داریم. تبریزی‌ها از کادر فنی و بازیکنان جوانی استفاده می‌کنند. امیدواریم فردا شاهد بازی زیبایی باشیم.

مربی آلومینیوم درباره غایبان این تیم اراکی در بازی فردا بیان کرد: در بازی فردا محرومی نداریم و فقط مرتضی آقا خان و محمد ایران پوریان به دلیل مصدومیت نمی‌توانند ما را همراهی کنند.

عبداللهی در خصوص بازی در شرایط برفی در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک گفت: مسئولان ورزشگاه امام خمینی (ره) تدابیر خوبی برای این دیدار اندیشیده اند و فکر نمی‌کنم برای برگزاری این دیدار در شرایط برفی مشکلی وجود داشته باشد.

مربی آلومینیوم اراک درباره وضعیت این تیم بیان کرد: برای ما هر بازی حکم فینال را دارد. رسول خطیبی شرایطی را در تیم به وجود آورده که بازیکنان در عین رفاقت با یکدیگر رقابت می‌کنند. فردا به زمین می‌رویم تا با ارائه یک بازی جوانمردانه ۳ امتیاز کسب کنیم.

عبداللهی در مورد شایعه ابتلای بعضی از بازیکنان ماشین سازی به ویروس کرونا اظهار کرد: از این موضوع اطلاعی نداشته و برای همه تیم‌ها آرزوی سلامتی داریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار