کشف ۲ هزار لیتر ماده پیش ساز هروئین در گمرک شهید رجایی

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان هرمزگان ۲ هزار لیتر ماده پیش ساز هروئین (انیدرید استیک) در گمرک شهید رجایی بندرعباس کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت:به منظور مبارزه جدی و همه جانبه با قاچاق کالا و ارز در مبادی رسمی و مقابله با قاچاق سازمان یافته و شناسایی بستر‌های شکل گیری قاچاق کالا، ماموران پلیس گمرک شهید رجایی بندرعباس نسبت به رصد و بررسی محموله‌های وارداتی و انبار‌ها اقدام کردند.

سردار جعفری افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس گمرک شهید رجایی با اشراف اطلاعاتی و اقدامات نوین پلیسی به یک دستگاه کانتینر ۴۰ فوت در محوطه یکی از انبار‌ها مشکوک شدند و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.


بیشتر بخوانید


او گفت: ماموران با هماهنگی قضایی و همکاری گمرک و اداره بنادر نسبت به فک پلمب کانتینر مذکور اقدام و در بازرسی از آن ۱۰۰ گالن ۲۰ لیتری مایع بی رنگ با بوی اسیدی کشف کردند که از همه مواد کشف شده نمونه‌ای برای تعیین نوع مواد به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ارسال شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که مواد کشف شده شامل ۲ هزار لیتر انیدرید استیک است که به عنوان ماده پیش ساز در ساخت هروئین مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سردار جعفری افزود: محموله کشف شده تحت عنوان روغن صنعتی و ترکیبات روغنی سال ۲۰۱۷ وارد گمرک شهید رجایی شده بود.

او گفت: تلاش برای شناسایی مالک و مقصد کانتینر ادامه دارد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار