رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان گفت: بیماری کرونا بیش از ۸۰ باشگاه بدنسازی را در استان به تعطیلی کشاند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اردوان قاسمی رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان با اشاره به تعطیلی بیش از 80 باشگاه بدنسازی در استان گفت:  با توجه به اجرای طرح محدودیت های کرونایی، بخش زیادی از فعالیت‌های ورزشی در استان تعلیق شد و بیش از یک هزار باشگاه ورزشی در استان نتوانستند فعالیت خود را ادامه دهند که باید فکری اساسی برای ضرر اقتصادی ناشی از این وضعیت کرد.

او افزود: یکی از حوزه‌هایی که بیش از همه متضرر شد، باشگاه‌های بدنسازی است که به دلیل طولانی شدن مدت تعطیلی، آسیب قابل توجهی به آنها وارد شده است.

قاسمی ضمن درخواست از صندوق کارآفرینی امیدبرای در نظر گرفتن تسهیلاتی با بهره پایین به منظور حمایت از باشگاه داران بیان کرد:  می توان در بحث هزینه آب و برق با باشگاه ها همکاری کرده و برای آنها تخفیفات ویژه ای در نظر گرفت همچنین شهرداری ها در بحث پرداخت عوارض، در حد امکان با آنها تعامل داشته باشند.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام خوزستان با بیان اینکه شرایط باشگاه داران بسیار سخت است، اظهار داشت: بیشتر ورزشکاران و قهرمانان استان برآمده از همین باشگاه های بدنسازی هستند همچنین باشگاه داران در زمینه پرورش ورزشکار بازوی توانمند هیات هستند بنابراین انتظار داریم  که هر چه سریعتر مشکلاتشان مرتفع شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.