در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۳ تست جدید کرونا در خراسان جنوبی گرفته شد که با مشخص شدن نتایج آن ها، ۸۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، مهدی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به شناسایی ۸۶ مبتلای جدید کرونا در خراسان جنوبی گفت: ۱۳ مورد از مبتلایان جدید شناسایی شده، بیماران بستری در بیمارستان هستند و ۷۳ نفر نیز نمونه گیری سرپایی شدند.

او افزود: ۲۶ مورد از مبتلایان شناسایی شده در شبانه روز گذشته، مربوط به شهرستان قاین، ۱۷ مورد مربوط به شهرستان بیرجند، ۱۴ نفر سرایان، ۱۱ نفر نهبندان، ۶ نفر فردوس، ۴ نفر خوسف، ۳ نفر طبس، ۲ نفر سربیشه، یک نفر درمیان، یک نفر بشرویه و یک نفر نیز مربوط به شهرستان زیرکوه است.

مهدی زاده عنوان کرد: در شبانه روز گذشته همچنین ۳ مبتلای دیگر به کرونا در خراسان جنوبی فوت کردند که با این ۳ نفر، تعداد کل فوتی‌های کرونا در استان به ۶۴۵ نفر رسید.


بیشتر بخوانید


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: هم اکنون نیز ۲۴۰ بیمار حاد تنفسی در بیمارستان‌های خراسان جنوبی بستری هستند که ۱۳۳ نفر آن‌ها مبتلا به کرونا هستند و از این تعداد ۴۰ نفر در بخش‌های آی سی یو نگهداری می‌شوند و متأسفانه حال ۱۴ نفر آن‌ها وخیم است.

تا کنون در خراسان جنوبی، ۳۰ هزار و ۹۲۱ آزمایش کرونا گرفته شده که از این تعداد، پاسخ ۱۳ هزار و ۴۰۱ آزمایش، مثبت قطعی بوده است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.