معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: جلسات ستاد مناسب‌سازی شهر کرج برای رفاه حال معلولان به صورت مستمر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، احمدی پرگو، معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت: جلسات ستاد مناسب‌سازی شهرکرج برای رفاه حال معلولان به صورت مستمر برگزار می‌شود و شهرداری ساماندهی و رفع معضلات موجود در فضاهای شهری را در نیز دستور کار خود قرار داده است.

او افزود: معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج اقدام به تهیه چک‌لیست الزامات طراحی ساختمان‌های عمومی جهت کنترل نقشه در زمان صدور پروانه ساختمانی و مجموعه ضوابط و دستورالعمل‌های مناسب‌سازی معابر شهری در زمان صدور پایان کار ساختمانی، کرده و صدور پایان کار ساختمانی را منوط به اجرای ضوابط مذکور کرده است.

پرگو گفت: همچنین به‌منظور یکسان‌سازی و پیوستگی پیاده‌روها و جلوگیری از ایجاد هرگونه اختلاف سطح و مانع در معابر پیاده، بازدید و کنترل کدهای ارتفاعی ساختمان‌ها و اجرای صحیح رمپ پارکینگ و عدم احداث پله در پیاده‌رو در همه مراحل ساختمانی و بررسی نقشه‌های کف سازی پیاده‌رو شامل جانمایی باغچه، مبلمان شهری و ... در زمان کنترل نمای ساختمانی در دستور کار این معاونت قرارگرفته است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.