به همت خیرین نیک اندیش مشهد مقدس یازدهمین مرحله رزمایش نهضت، تعاون و احسان مومنانه با حضور جمعی از مسئولین در سرخس آغاز شد.

سعید راعی مدیر ناحیه یک بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها درخراسان رضوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور ناشی از ویروس کرونا و سخت شدن وضعیت معیشتی مردم، کمک به اقشار آسیب پذیر و فقرزدایی از شهرستان‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

او افزود: در یازدهمین مرحله رزمایش احسان مومنانه ۶۰۰ بسته معیشتی و حمایتی شامل مواد غذایی و بهداشتی به ارزش هر بسته سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال از کمک‌های خیرین شهر مشهد خریداری و از امشب در بین نیازمندان و افراد کم برخوردار سرخس توزیع خواهد شد.

مدیر ناحیه یک بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها در استان خراسان رضوی با اشاره به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در رابطه با کمک‌های مومنانه ادامه داد: مشارکت خیرین مشهدی در رزمایش نهضت، تعاون و احسان مومنانه خیریه آبشار عاطفه‌ها جلوه دیگری از همدلی، ایثار، فداکاری و همراهی هموطنان و خیران را به نمایش گذاشت.

راعی بیان کرد: پس از شناسایی خانواده‌های نیازمند توسط واحد مددکاری و همچنین دفاتر نمایندگی، طی ۱۰ دوره برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه آبشار خیریه عاطفه‌ها بیش از ۱۰۰ هزار بسته مواد غذایی با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد و یکصد میلیون ریال خریداری و توزیع شده است.

او تصریح کرد: تا پایان امسال دو رزمایش دیگر شامل خریداری جهیزیه و لوازم منزل ویژه دختران بی بضاعت و یک دوره رزمایش عفاف و حجاب (خریداری چادر) انجام خواهد شد.

انتهای پیام//م. ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار