سرهنگ علی سیفی از سوی فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به عنوان فرمانده جدید آماد و پشتیبانی منطقه جنوب شرق نزاجا در کرمان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امیر سرتیپ نعمتی، جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، پس از بازدید از ستون خودرویی، اماکن و تاسیسات یگان در آیین تودیع و معارفه فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه جنوب شرق نزاجا در کرمان حضور یافت.

دراین مراسم، امیر سرتیپ نوذر نعمتی از زحمات سرهنگ حمیدرضا سهرابی قدردانی کرد و از سوی فرمانده نیروی زمینی ارتش، سرهنگ علی سیفی را به عنوان فرمانده جدید آماد و پشتیبانی منطقه جنوب شرق معرفی شد.

فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه جنوب‌شرق نزاجا یا فرماندهی آماد و پشتیبانی منطقه ۷ نزاجا یگانی است که لجستیک نظامی همه یگان‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در استان‌های جنوب شرق کشور (کرمان، سیستان و بلوچستان) بر عهده دارد.

تأمین مواد غذایی (برنج، آرد، قند، چای و …) و وسایل شخصی (شامل پوشاک، وسایل بهداشتی)، کلیه ساز و برگ نظامی انفرادی و آماده‌سازی و پشتیبانی تجهیزات مهندسی رزمی و تعمیر و تجهیز خودرو‌های نظامی، پشتیبانی جنگ‌افزار و مهمات در منطقه ۷ آمادی نیروی زمینی ارتش وظیفه این فرماندهی است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار