بدهی ۶۰ میلیارد ریالی کارخانه ریسندگی بافندگی کاشان به اداره برق باعث قطع برق این کارخانه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، مدیر امور توزیع برق کاشان گفت: بدهی هشت ساله این کارخانه خصوصی به این شرکت را بیش از ۶۰ میلیارد ریال است، پس از نشست‌های متعدد در کمیته رفع موانع تولید استانداری اصفهان، فرمانداری کاشان و شرکت توزیع برق استان اصفهان با مسئولان کارخانه ریسندگی و بافندگی کاشان مصوب شد که این کارخانه بدهی‌های معوقه خود را پرداخت کند ولی این امر محقق نشد.

او افزود: نشست های متعددی  میان مدیران این شرکت و اداره برق برگزار شد که در نتیجه آن مدیرعامل کارخانه ریسندگی و بافندگی  متعهد به پرداخت اقساطی ماهانه بدهی کارخانه به اداره برق شد درحالیکه از پرداخت بدهی ممانعت کرد و اداره برق مجبور به قطعی برق این واحد صنعتی بزرگ شد.

مدیر اداره برق شهرستان کاشان افزود: باتوجه به اینکه پرداخت اعتبارات توسعه‌ای شهرستان متناسب با وصول مطالبات است مساعدت بیش از حد باعث متضرر شدن شهروندان و توسعه شهرستان می‌شود.

در کارخانه ریسندگی وبافندگی کاشان ۱۰۰ کارگر مشغول به کار هستند.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۱۹ آذر ۱۳۹۹
عجب چرخه عجیبی-مردمی که کالای خارجی خرید میکنن و باعث میشن صنعت داخل زمین بخوره-کارگری که از بچه های همین مردم بیکار میشه-مسئولی که از قاچاق جیبش پر میشه-اشک های مادری که از گرسنگی فرزندانش ریزان میشه-