مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گفت: واحد امداد شرکت گاز امسال پاسخگوی ۱۷ هزار تماس تلفنی بوده که پیش بینی می‌شود با فرارسیدن فصل سرما این آمار افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،علی اکبر میدانشاهی، مدیرعامل شرکت گاز استان یزد گفت: واحد‌های امدادی شرکت گاز استان یزد در سال جاری پاسخگوی بیش از ۱۷ هزار تماس تلفنی از طرف مشترکین گاز طبیعی در سطح استان بوده اند.

او افزود: در سال جاری ۱۷ هزار و ۲۵۰ تماس تلفنی با واحد‌های امداد شرکت گاز در مرکز استان و شهرستان‌ها برقرار شده که شش هزار و ۵۸۰ تماس غیر عملیاتی بوده و ۱۰ هزار و ۶۷۰ تماس منجر به خدمات امدادی شده و پاسخگویی و خدمات رسانی در سریعترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت صورت گرفته است.

این مسئول ادامه داد: پیش بینی می‌شود با توجه به فرارسیدن فصول سرد سال، این تماس‌ها با رشد قابل ملاحظه‌ای همراه شود لذا تمهیدات لازم از طرف این شرکت به منظور پاسخگویی مناسب و انجام اقدامات لازم صورت پذیرفته است.

میدانشاهی در ادامه با اشاره به هوشمندسازی امداد گاز استان یزد بیان داشت: هوشمند سازی امداد نخستین قدم به منظور خدمت رسانی مطلوب و سریع به مشترکین می‌باشد لذا این مهم در شهرستان یزد به صورت کامل اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان یزد تصریح کرد: هوشمندسازی نتایجی از جمله پاسخگویی هوشمند کامپیوتری، دقت در پیدا نمودن محل تماس مشترک از طریق سامانه G.P.S، ارسال پیام و آدرس‌دهی بصورت TEXT به اتومبیل‌های امداد، ارائه بیش از ۵۰ نوع گزارشات آماری و تحلیلی، ردیابی اتومبیل‌های امداد توسط مرکز و سیستم‌های مسئولین در هر مکان، نظارت دقیق بر عملکرد کاربران و امدادگران و صرفه جویی در نیروی انسانی را به همراه داشته است.

میدانشاهی در ادامه با اشاره به حساسیت گاز طبیعی و خطرات مربوط به آن گفت: اپراتور‌های مستقر در سامانه مرکز امداد و اتفاقات گاز (۱۹۴) و نیز امدادگران و گازبانان در تمامی ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی و خدمات‌رسانی به مشترکین می‌باشند لذا مردم عزیز می‌توانند به صورت شبانه روزی با سامانه گویا و مکانیزه ۱۹۴ تماس حاصل نموده تا کارشناسان واحد امداد و تعمیرات این شرکت درکمترین زمان ممکن در محل مورد نظر حضور یافته و جوابگوی مطالبات مشترکین و رفع مشکل آنان باشند.

میدانشاهی یادآور شد: به منظور گازرسانی پایدار و ایمن گاز طبیعی در فصول سرد، شرکت گاز استان یزد کشیک‌های زمستانی خود را به منظور آمادگی هرچه بیشتر در مواقع اضطراری و پیشگیری از قطع احتمالی جریان گاز مصرفی مشترکین به صورت شبانه روزی دائر نموده است.

او افزود: نیرو‌های کشیک در تمامی ساعات شبانه روز حتی خارج از وقت اداری و روز‌های تعطیل به صورت ۲۴ ساعته استمرار جریان گاز استان را رصد می‌کنند تا در صورت بروز هرگونه نقص احتمالی، نسبت به شناسایی و رفع آسیب پیش آمده اقدام نمایند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.