مجید صدری مدیر عامل پیشین شرکت مخابرات ایران با انتشار پستی برای مدیر عامل جدید این شرکت آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته در اولین جلسه هیات مدیره جدید شرکت مخابرات ایران، مجید سلطانی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران، انتخاب و معرفی شد. در این راستا مجید صدری مدیر عامل سابق این شرکت با انتشار پستی در صفحه مجازی خود از زحمات وزیر ارتباطات قدردانی و برای مجید سلطانی مدیر عامل جدید این شرکت آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه متن و پست منتشر شده توسط صدری را مشاهده می‌کنید:

"سه سالِ گذشته را با تمام فراز و نشیب‌ها و سختی و آسانی‌ها در کسوت مدیریت عامل شرکت مخابرات ایران در کنار شما بودم و امروز سکان این مسئولیت خطیر به دست فرزند دیگری از این خاک سپرده شد. خداوند منان را شاکرم که بر من منت نهاد تا بخشی از عمر خود را در جمع شما همکاران و دوستان گرامی باشم که توانستیم با تمام سختی‌ها و چالش‌ها تغییرات خوبی را با همراهی شما عزیزان رقم بزنیم.

بی‌شک بیش از همه قدردان جناب مهندس آذری جهرمی وزیر محترم ارتباطات هستم که به من اعتماد کرده و در این مدت این مسئولیت خطیر را به من سپردند و همچنین از همراهی هیئت مدیره محترم در این سه سال کمال تشکر را دارم. تمام تلاش من و مجموعه مدیریت ارشد شرکت پیشبرد برنامه‌های درون و برون سازمانی به بهترین راه ممکن بود و خوشحالم در کنار شما همکاران توانمند، پرتلاش و دلسوز توانستیم به قدر وسع خود گام‌های خوبی برای ارائه خدمات مناسب به همه مشتریان و مشترکان در سراسر کشور برداریم.

قطعا در این مسیر اهدافی به سرانجام مطلوب و تعیین شده نرسید؛ اما مسلما ما از هیچ تلاشی برای دستیابی و ثمردهی به آن‌ها فروگذار نکردیم و در مجموع کارنامه خوبی در این دوره بجای گذاشتیم. خوشحالم که توانستیم قدم‌های موثری برای نیروی انسانی و بزرگ‌ترین سرمایه شرکت برداریم و همچنین از همه کسانی که به هر نحو و به هر دلیلی رضایت خاطری از ما نداشتند حلالیت می‌طلبم و امیدوارم عذر ما را در قصور ناخواسته بپذیرند. البته ناگفته‌هایی از این عملکرد سه ساله بجامانده که ان‌شاءالله در زمان مناسب خواهم گفت.

از امروز مسئولیت سنگین مدیریت عامل شرکت مخابرات ایران به دستان جناب مهندس مجید سلطانی سپرده شد که صمیمانه برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم و ان‌شاءالله در کنار هم و در هیئت‌مدیره شرکت بتوانیم گام‌های موثرتری برای شما و مردم عزیز برداریم. همچنان به دعای خیر شما در ادامه همکاری با شرکت مخابرات محتاجم و از خداوند متعال نعمات بی‌کران و حمایت بی‌پایانش را برای شما عزیزان آرزو دارم و همواره قدردان شما هستم."

آرزوی موفقیت برای مجید سلطانی دارم


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار