رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه از راه‌اندازی پویش نهضت مشارکتی توان‌افزایی دانش آموزان با نیاز‌های ویژه با عنوان "فصل مهربانی" در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرزاد سهیلی رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه گفت : پویش نهضت مشارکتی توان‌افزایی دانش آموزان با نام فصل مهربانی در شبکه‌های اجتماعی و به صورت مجازی و با هدف توان افزایی دانش آموزان استثنایی استان و جذب مشارکت‌های مردمی و خیرین برای تامین برخی از وسایل الکترونیکی، تجهیزات توانبخشی، آموزشی، فرهنگی و تربیت بدنی به نفع دانش آموزان با نیاز‌های ویژه و مدارس آموزش استثنایی استان کرمانشاه راه اندازی شده است.

او از توسعه فضا‌های آموزشی و امکانات توانبخشی به عنوان مهمترین نیاز‌های حال حاضر آموزش و پرورش استثنایی در استان کرمانشاه یاد کرد و گفت : در صورت برخورداری از فضا‌های آموزشی و امکانات توانبخشی بیشتر می‌توان خدمات بهتری به دانش آموزان با نیاز‌های ویژه ارائه کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان کرمانشاه با دعوت از خرین برای مشارکت در این پویش، افزود: با همراهی خوب خیرین راه اندازی این پویش بتواند بخشی هرچند کوچک از مسائل و مشکلات دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژه استان را مرتفع کند.

او ادامه داد: با توجه به نیاز خاص این گروه از دانش آموزان، نیازمند همراهی، مساعدت و یاری دست‌های مهربان مردم و خیرین گرامی هستیم.

سهیلی افزود: خیرین برای مشارکت در این پویش می‌توانند باشماره تلفن‌های۰۸۳۳۸۲۱۲۸۶۱ و ۰۸۳۳۸۲۱۲۸۶۴ تماس بگیرند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.