۱۳۰ میلیون لیتر نفت‌گاز یورو ۴ و۵ در شمال آذربایجان‌غربی عرضه شد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: از ابتدای امسال ۱۳۰ میلیون لیتر نفت‌گاز یورو با استاندارد ۴ و ۵ در جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی مرکز و شهر‌های شمال آذربایجان غربی عرضه شده است.

احمد مجرد مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، با اشاره به اینکه در همه جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی مرکز و شهر‌های شمال آذربایجان غربی نفت‌گاز یورو با استاندارد ۴ و ۵ توزیع می‌شود، گفت: از ابتدای امسال ۱۳۰ میلیون لیتر از این سوخت عرضه شده است.

مجرد  افزود: با توزیع این فرآورده سازگاز با محیط زیست از آلاینده‌های زیست محیطی به شدت کاسته شده است.

اوبا تشریح کنترل آلاینده‌های زیست محیطی به کاهش میزان گوگرد در نفت‌گاز توزیع شده از هفت هزار ppm به ۵ ppm،  ادامه داد: نقش کاهش میزان گوگرد در نفت گاز یورو ۵ در میزان آلاینده‌های زیست محیطی بسیار تاثیر گذار است.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه اظهار کرد: در حال حاضر بالغ بر ۷۰ درصد بنزین توزیع شده در منطقه ارومیه از نوع یورو ۴ است.

مجرد بیان کرد: توزیع نفت‌گاز یورو ۴ و ۵ در سطح منطقه نشان از عمل فراتر از تعهدات وزارت نفت در کاهش آلایندگی سوخت‌های فسیلی بوده و گام ارزشمند دیگری در جهت بهبود وضعیت زیست محیطی استان آذربایجان غربی به ویژه شهر ارومیه است.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.