پروژه مقاوم سازی آستان مقدس شاهزاده حسین نیازمند اعتبار است

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی از پیگیری تامین اعتبار برای مقاوم سازی بنای فرسوده آستان مقدس شاهزاده حسین (ع) شهر جوپار خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به همراه علی بابایی فرماندار کرمان و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان کرمان ، به دعوت امام جمعه شهر جوپار به این شهر سفر کردند  تا از نزدیک در جریان مشکلات پروژه عمرانی مقاوم سازی بافت‌های فرسوده داخل وصحن امامزاده حسین (ع) شهر جوپار قرار بگیرند.

در این بازدید مشکلات و کمبود اعتبار به اطلاع نمانیده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی رسانده شد و با توجه به اهمیت موضوع ، مقرر شد نماینده مردم کرمان با رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور برای دریافت بودجه رایزنی کند.

همچنین مقرر شد فرماندار کرمان ، موضوع فوق را در جلسه استانداری مطرح کند تا بودجه‌ای برای ادامه انجام طرح در فاز دوم در نظر گرفته شود.

برای مقاوم سازی پروژه‌ عمرانی آستان مقدس شاهزاده حسین (ع) شهر جوپار، یک میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تامین بخشی از این هزینه را نماینده مردم کرمان و بخشی را هم  فرماندار کرمان برعهده گرفتند.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۱۰:۱۲ ۲۰ آذر ۱۳۹۹
سلام خبر عالی دستتون درد نکند ان شاالله مسئولان پیگیری کنند
آخرین اخبار