جامعه روحانیت شیراز در پیامی درگذشت آیت الله آقای حاج شیخ محمد یزدی را تسلیت گفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در متن پیام جامعه روحانیت شیراز آمده است، خبر ارتحال فقیه عاليقدر ، عالم ربانی ، شاگرد حضرت امام خمینی ( ره ) و یاور مقام معظم رهبری مدظله العالی ، حضرت آیت الله آقای حاج شیخ محمد یزدی موجب اندوه و تأثر فراوان شد .
 
 شخصیت ارزشمندی که با حضور فعال خویش در شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نقش ارزنده ای ایفاء نمود و پس از آن همراهی همه جانبه اش با مقام معظم رهبری مد ظله العالی  و تلاش در مسیر تحقق اهداف نهضت اسلامی و استقرار نظام جمهوری اسلامی را وجهه ، همت خویش قرار داد.
 
این عالم وارسته در طول حیات با برکت خویش منشأ خدمات فقهی، قضایی و سیاسی فراوانی بود و از این رو رحلت ایشان ، بی شک ثلمه اي سنگین برای حوزه های علمیه و مصیبتی بزرگ برای ارادتمندان آن بزرگوار است.
 
 جامعه روحانیت شیراز این ضایعه مولمه و اندوهبار را به محضر حضرت بقیه الله الأعظم ( عج )، مراجع عظام تقليد خاصه وجود مبارکه مقام معظم رهبری مدظله العالی، حوزه های علمیه، مردم قدر شناس ایران اسلامی و خانواده معزز ایشان تسليت عرض نموده و از درگاه ایزد منمن رحمت و غفران واسعه و حشر با اولیاء الهی جهت آن عالم ربانی و صبر و اجر برای بازماندگان محترم درخواست دارد.
 
انتهای پیام/ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.