توضیحات محسن رضایی درباره سلاح استفاده شده در ترور شهید فخری‌زاده + فیلم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام جزئیاتی از ترور شهید فخری زاده را بیان کرد.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام: شهید فخری‌زاده با یک سلاح هوشمند و کنترل از طریق ماهواره مورد هدف قرار گرفت که این سلاح در ارتش ناتو ساخته شده است.

 

 

 

 


بیشتر بخوانید


 

 

 
انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی باقری
۰۰:۱۲ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
درحالی که کاملابابی دین وشرفهایی مثل امریکاواسراییل ووهابی هاوترکیه ی روباه سفت ودراختیاردیگران درحال جنگ هستیم حالاوقتش هست که دولت دریک کلام ایران را به کلاهک هسته ای مجهزکند... کلاهک هسته ای حق مسلم ماست...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۲۰ آذر ۱۳۹۹
اسرائیل رو باید نابود کنیم
Germany
Sia
۰۹:۲۹ ۲۰ آذر ۱۳۹۹
وقتی آن چند کشور پلید اروپایی ترورهای مردان بزرگ ایران را محکوم نمی کنند و سکوت می کنند ،بنابرین محکوم نکردن آنان خود دال بر اطلاع داشتن از این ترورها بوده وبطور مستقیم و غیر مستقیم از طریق سفارتخانه هایشان در این ترورها نقش داشته اند.سفارتخانه های آلمان انگلیس فرانسه در ایران با امریکا و صهیونیستها همکاری نزدیکی دارند
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۲۳:۵۱ ۱۹ آذر ۱۳۹۹
اروپا و آمریکا نمی توانند ببینند و می خواهند نگذارند یک کشور اسلامی و انقلابی ، آزاد و مستقل و پیشرفته وجود داشته باشد آنها می خواهند ما همیشه مصرف کننده و طبعاً مطیع بی چون چرای آنها باشیم و همیشه خودشان را نژاد برتر جهان جا زده و دیگران را مجبور به قبول نوکری خودشان کنند ولی فرزندان عاشورا دیگر اجازه نخواهند داد که حداقل در ایران اسلامی و علوی این هدف شیطانی خود را محقق کنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۱۹ آذر ۱۳۹۹
این کاملا واضحه که درست مثل دفاع مقدس کل جنایتکاران دنیا جمع شده اند که به کشور عزیزمان آسیب بزنند .مرگ و لعنت برخیانتکاران که با آنها دست دوستی میدهند .
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۲:۳۱ ۱۹ آذر ۱۳۹۹
خدا لعنت کنه اسرائیل رو .
اینا از عرب جاهل هم بدترن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۱۱ خرداد ۱۴۰۰
شما هنوز اسرائیل نشناختید
آخرین اخبار