رئیس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی استان همدان از برگزاری چهارمین مسابقه قرآن صاعد در همدان خبر داد.

برگزاری مسابقه «قرآن صاعد ۴» در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، غلامرضا فرهادی، رئیس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به اینکه چهارمین مرحله مسابقه قرآنی صاعد با همت اداره کل تبلیغات اسلامی در ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌شود، افزود: این مسابقات کشوری به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

او با بیان اینکه مسابقه قرآن صاعد ۴ در حوزه ترجمه و درک معنای دعای ۳۶ تا ۴۶ صحیفه سجادیه و ۱۲۰ حکمت از نهج‌البلاغه برگزار می‌شود، افزود: حکمت ۲۴۱ تا ۳۶۰ نهج‌البلاغه در این مسابقه ملاک است.

رئیس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی استان همدان ادامه داد: این مسابقات کشوری از ۱۲ بهمن آغاز و تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت، به برندگان این مسابقه جوایزی اهدا خواهد شد.

فرهادی افزود: در سال‌های گذشته مسابقات به صورت حضوری برگزار می‌شد، اما امسال به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

او گفت: در سال‌های گذشته تقریباً بیش از ۳۰۰ نفر از استان همدان در مسابقات شرکت می‌کردند، اما در سال جاری پیش‌بینی می‌شود شمار افراد شرکت‌کننده بیشتر باشد چراکه مسابقات غیرحضوری برگزار می‌شود.

رئیس اداره قرآنی تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه شرکت عموم مردم در این مسابقات بلامانع است، ادامه داد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند به سایت مثانی اداره کل تبلیغات اسلامی مراجعه کنند.

فرهادی به اهداف برگزاری این مسابقات اشاره کرد و گفت: این مسابقات به منظور ترویج و تعمیق معارف نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه در ایام‌الله دهه فجر و برای شادی ارواح طیبه شهدا و شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار