رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: هشت پروژه ورزشی با اعتبار بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال در این شهرستان در حال احداث است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،علی رضایی‌شکیب رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان روز پنجشنبه گفت: پنج پروژه چمن مصنوعی با اعتبار صد میلیارد ریال از محل درآمدهای وزارت نفت در مناطق امیرآباد، کوی ذوالفقاری، روستای ابوشانک، روستای امام‌حسن عسکری(ع) و شهر چوئبده در مراحل آماده سازی است.

او با اشاره به احداث نخستین خانه تخصصی ورزش‌های رزمی در آبادان افزود: این پروژه با بیش از ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی و اعتبار ۱۰ میلیارد ریال از اعتبارات ملی ساخته می شود که در اختیار رشته‌های رزمی آبادان قرار خواهد گرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: یک سالن تمرینی در شهر چوئبده آبادان با اعتبار پنج میلیارد ریال نیز احداث شده است که هفته آینده با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری خواهد رسید.

رضایی شکیب بیان کرد: ۲ چمن مصنوعی نیز در روستاهای نصار و سادات با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال احداث شد تا در اختیار ساکنان این روستاها قرار گیرد.

او افزود: گسترش فعالیت‌های ورزشی نیازمند اطلاع‌رسانی به موقع است و برای معرفی استعدادها و ظرفیت‌های موجود باید برنامه‌های هدفمند تدوین و اطلاع‌رسانی شود.

رضایی شکیب با بیان اینکه فراهم کردن امکانات ابزار رسیدن به توانایی است، گفت: بیش از ۲۰ قهرمان ملی و فراملی و بیش از صد مدال‌آور استان در آبادان وجود دارد که با استعدادیابی، این تعداد افزایش خواهد یافت و امیدواریم بتوانیم در تمامی رشته‌ها قهرمان داشته باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان با اشاره به احداث خانه جودو در این شهرستان با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال گفت: احداث خانه جودو آبادان با  ۳۰۰ مترمربع زیربنا از ابتدای امسال آغاز شد و تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در تلاش هستیم تا پایان امسال این طرح ورزشی به بهره‌برداری برسد.

او به فعالیت و ساماندهی ۱۸ هزار ورزشکار در ۳۹ رشته ورزشی در شهرستان آبادان اشاره کرد و بیان داشت: پنج هزار ورزشکار آماتور در رشته‌های متخلف ورزشی آبادان فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.