شریعتی گفت: با همکاری همه جانبه گروه‌های جهادی و دستگاه‌های اجرایی خوزستان، روند تعمیر منازل در منبع آب اهواز مطلوب است.

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: پیروی بازدید‌های مکرر و تصمیم‌هایی که با تشکیل قرارگاه نبی اکرم (ص) و با یاد سردار حاج قاسم سلیمانی اتخاذ شد، بحمدالله در منطقه منبع اهواز اقدامات بسیار خوبی صورت گرفت و همچنان ادامه دارد.

او با اشاره به همکاری و تلاش سپاه ولیعصر (عج) خوزستان، اداره کل مدیریت بحران ستان، دادگستری، مناطق نفت خیز جنوب، شرکت ملی حفاری، شهرداری، آبفای خوزستان، شرکت توسعه نیشکر، شرکت فولاد خوزستان، گروه‌های جهادی و بسیج مساجد و... اشاره کرد و افزود: عملیات تعمیر منازل و آسفالت معابر، رفع تپه‌های خطرساز در منطقه و... در حال انجام است.

شریعتی با اشاره به رضایت نسبی اهالی ساکن در مناطق مذکور و پیشرفت مطلوب عملیات بیان کرد: البته برنامه اساسی برای انتقال خانوار‌های ساکن در منازل خطرناک و ناایمن در دستورکار داریم و ساخت یک هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی ایمن با همکاری وزارت راه و شهرسازی و دستگاه متولی در خوزستان در حال انجام است و تا آماده سازی منازل به منظور جلوگیری از بروز حوادث جانی و مالی، ایمن سازی منازل و معابر صورت می‌گیرد.

استاندار خوزستان با اشاره به آغاز ایمن سازی منازل و بهسازی معابر در کوی الصافی و مناطق اطراف آن از امروز، اظهار داشت: امیدواریم با لطف خداوند و همت همه دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های جهادی که همیشه در صحنه هستند و با تامین اعتبارات موردنیاز، بتوانیم حداقل‌های زندگی را برای اهالی ساکن در مناطق حاشیه‌ای و محروم فراهم کنیم و از آمال و رنج‌های آن بکاهیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.