حجت الاسلام عادل پور با اشاره به لایحه ی بودجه سال ۱۴۰۰ کشور گفت: این لایحه بسیار مهم است و نباید بی تفاوت باشیم.

به گزارش  خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام عادل پور امام جمعه خرمشهر در خطبه های عبادی سیاسی این هفته گفت:طی چند روز گذشته خبر رحلت آیت الله محمد یزدی را شنیدیم و بسیار متاثر شدیم شخصی که یار و یاور امام راحل و در کنار مقام معظم رهبری بودند و تمام عمر خود را در راه خدمت به مردم و مکتب اسلام گذراندند.

او به موضوع ترور شهید فخری زاده اشاره کرد و افزودخواسته ما مردم این است که این مجازات باید سریع، بازدارنده باشد.

امام جمعه خرمشهر در ادامه خطبه ها به لایحه ی بودجه سال ۱۴۰۰ کشور اشاره کرد و گفت: این لایحه بسیار مهم است و نباید بی تفاوت باشیم، ما آنچه از مجلس انقلابی داریم آن است که تمام خواسته های مقام معظم و توصیه های ایشان در این بودجه لحاظ شود.

حجت الاسلام عادل پور افزود: اصلاح ساختار بودجه خواسته مقام معظم رهبری است که کسری بودجه از اشکالات ساختاری بودجه است.

او به سفر رئیس سازمان بازرسی کل کشور به آبادان و خرمشهر اشاره کرد و گفت: لازم است از وی تشکر کنیم که به خواسته ی مردم لبیک گفتند و به آبادان و خرمشهر آمدند و وضعیت فاضلاب و آبگرفتگی را از نزدیک دیدند.

امام جمعه خرمشهر تصریح کرد: انتظار ما این است متولیان امر به ویژه دستگاه های نظارتی از جمله مجلس و قوه قضاییه این است پیش از وقوع بحران وضعیت ها را مورد رصد قرار دهند و عامل پیشگیرانه باشد.

حجت الاسلام عادل پور  با اشاره به دستور رئیس سازمان بازرسی کل کشور به شهرداری ها برای احداث شبکه ی دفع آب های سطحی گفت: چرا باید این شبکه که قرار بود در سال ۸۴ در خرمشهر تاسیس شود احداث نشد و این ترک فعل است و باید با متولیان وقت برخورد جدی شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.