رفیعی موادمخدر را بلایی خانمان سوز و منشاء بزه‌های اجتماعی دانست و گفت: تلاش نیروی انتظامی در مبارزه با آن ستودنی است.

سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مبارزه با موادمخدر از اولویت‌های نیروی انتظامی است و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان برای بررسی آخرین وضعیت این مقوله برگزار شد.

او موادمخدر را یکی از بلا‌های خانمان سوز و منشاء بسیاری از بزه‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی دانست و افزود: افرادی به خاطر منافع خود، نسل جوان و نوجوان ما را هدف قرار می‌دهند و آن‌ها را به مصرف انواع موادمخدر تشویق می‌کنند.

رفیعی در ادامه به تلاش‌های شبانه روزی و بی وقفه نیروی انتظامی امیدیه برای مبارزه با فروشندگان، توزیع کنندگان و عمده فروش‌های موادمخدر اشاره کرد و بیان داشت: زحمات و فداکاری‌ها آن‌ها در شناسایی و دستگیری متهمان در این زمینه ستودنی است و علیرغم شیوع بیماری کرونا، با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و حفظ شرایط فرهنگی و اجتماعی به مبارزه با سوادگران مرگ و عاملان اعتیاد افراد جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان ادامه می‌دهند.

فرماندار امیدیه اهمیت اقدامات پیشگیرانه را در امر مبارزه با مواد مخدر و کاهش آمار گرایش افراد به این بلای خانمان سوز را بسیار زیاد دانست و اظهار کرد: بهره گیری از فضای مجازی و ظرفیت تشکل‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد در عرصه اجتماعی شدن و همچنین ارتقای هوشیاری و مشارکت مردم نقش مهمی در ریشه کنی مصرف موادمخدر دارد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.