جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان یک ضرورت این ظرفیت را دارد که در دانشگاه‌ها تدریس شود.

سرگرد پاسدار سید عطاءاله موسوی جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به دیدار با مسئولان بسیج دانشجویی این شهرستان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان یک ضرورت این ظرفیت را دارد که در دانشگاه‌ها تدریس شود و باید این اتفاق رخ دهد.

او افزود: به دانشجویان توصیه می‌کنم حتما بیانیه گام دوم انقلاب را مطالعه کنند، نقشه راه انقلاب در این بیانه وجود دارد و به نظرمن بیانیه گام دوم باید در دانشگاه‌ها تدریس شود.

سرگرد پاسدار موسوی با اشاره به پیشرفت‌های مختلف در عرصه‌های گوناگون علمی از جمله نانو و پیشرفت‌های پژوهشی، بیان کرد: هر کجا انقلابی عمل شده، موفق شده ایم و اگر با تفکر وابستگی حرکت کنیم، هیچ پیشرفتی نخواهیم داشت، همچنین سرگونی پهپاد فوق پیشرفته گلوبال هاوک آمریکایی‌ها به دست جمهوری اسلامی حاصل علم و دانش و پژوهش‌های دانشمندان و متخصصان ما بود.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک اظهار داشت: بعد از شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، بزرگترین پایگاه آمریکا در منطقه بمباران شد، اما آمریکا جرأت پاسخ نداشت و مجروح و کشته شدن سربازان خود را انکار کرد و امروز جمهوری اسلامی هیمنه آمریکا را شکسته است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.