متولیان قرارگاه محله محور شهید سلیمانی به منظور تعامل و همفکری در شهر کمیجان گردهم آمدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، جلسه تعامل و همفکری قرارگاه محله محور شهید سلیمانی شهرستان کمیجان در شهر کمیجان به منظور تعامل و همفکری برگزارشد.

کمیزی فرمانده سپاه ناحیه کمیجان  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: این نشست‌های همفکری و تعاملی در جهت ارتقاء سطح عملیاتی رفع مسائل پیش رو برگزار شد.

کمیزی افزود: در این نشست بر تشکیل شورای سلامت محله و بسیج همگانی دستگا‌ها و افزایش مشارکت‌های عمومی تاکید شد.

او اضافه کرد: قرارگاه محله محور شهید سلیمانی شهرستان کمیجان با مشارکت سپاه ناحیه کمیجان و شبکه بهداشت و درمان با هدف مقابله و مبارزه با بیماری کرونا با محوریت مساجد و محله‌ها تشکیل شده و کار خود را آغاز کرده است.

سوم آبان ماه حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب بر ورود جوانان برای مبارزه با کرونا تاکید کردند و در این راستا قرارگاه محله محور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با محوریت با محوریت مساجد و محله‌ها و حضور فعال نیروی مقاومت بسیج مستضعفین و مشارکت جدی شبکه بهداشت و درمان در سراسر کشور تشکیل و آغاز به کار کرد.

در این طرح همه دستگاه‌ها، نهادها، گروه‌ها و اقشار مختلف ذیل یک قرارگاه با نام قرارگاه شهید سلیمانی و به شکل محله محوری حرکت می‌کنند و تقسیم کار صورت می‌گیرد.

هدف اصلی قرارگاه محله محور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی کمک به نظام سلامت برای مقابله با آثار منفی کرونا در همه ابعاد از سلامت تا معیشت است، اما اتکا بر روی درمان و سلامت عموم مردم از شناسایی فرد مبتلا تا درمان کامل است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.