مدیر منطقه سوم عملیات آتش نشانی مشهد گفت: واژگونی تانکر حمل روغن سوخته در حومه مشهد یک کشته برجای گذاشت و از فاجعه آتش سوزی تانکر حمل روغن سوخته جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن نجمی مدیر منطقه سوم عملیات آتش نشانی مشهد گفت: در پی تماس تلفنی رانندگان عبوری با سامانه ۱۲۵ مبنی بر واژگونی تانکر حمل روغن سوخته، ستاد فرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های شماره ۹،۴۹ را به محل حادثه در اتوبان مشهد به باغچه حوالی آرامگاه خواجه مراد اعزام کرد.

او افزود: با حضور به موقع آتش نشانان در محل واژگونی این تانکر و انجام عملیات ایمن سازی محیط از فاجعه آتش سوزی این تانکر مملو از روغن سوخته جلوگیری به عمل آمد.
 
مدیر منطقه سوم عملیات آتش نشانی مشهد ادامه داد: به دلیل نشت شدید روغن سوخته از مخزن این تانکر، آتش نشانان پس از ساعتی عملیات پاکسازی و ایمن‌سازی محیط را انجام داده و سپس این تانکر واژگون شده توسط عوامل مربوطه را بصورت ایمن به حالت اولیه درآورده و به مکان امن منتقل شد.

نجمی بیان کرد: جسم بی جان راننده میانسال این خودرو که به دلیل شدت سانحه در دم فوت شده بود نیز تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه گردید و علت وقوع این آن توسط کارشناسان مربوطه در پلیس راه در دست بررسی است.
 
انتهای پیام//م.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.