رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح انتصاب نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امامت جمعه شهر بجنورد را بیانگر حسن اعتماد مقام عظمای ولایت و رهبری و صلاحیت‌های علمی و عملی آن روحانی ارجمند دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سرلشکر پاسدار محمد باقری با صدور پیامی انتصاب نماینده، ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امامت جمعه شهر بجنورد را تبریک گفت.

متن پیام سرلشکر باقری به این شرح است:

برادر گرانقدر جناب حجت الاسلام آقای حاج شیخ رضا نوری (دامت افاضاته)

انتصاب مبارک جنابعالی به سمت «نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امامت جمعه‌ی شهر بجنورد» که بیانگر حُسن اعتماد مقام عظمای ولایت و رهبری و صلاحیت‌های علمی و عملی آن روحانی ارجمند است را تبریک عرض می‌نمایم.

به فضل الهی ایمان، اخلاص و روحیه مردمی و رویکرد انقلابی و جهادی آن برادر عزیز و نیز روح تفاهم و همدلی و اراده راسخ نزد آحاد مردم و مسئولین استانی، پشتوانه‌ای گران سنگ برای نقش آفرینی‌های حساس پیش رو در استان شهید پرور خراسان شمالی _که در دوران انقلاب و حوادث و رخداد‌های تعیین کننده پس از آن به ویژه هشت سال دفاع مقدس در پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های دینی و انقلابی ملت عظیم الشان ایران سربلند بوده است، بشمار می‌رود، که بی شک سنگر نماز جمعه خط مقدم و مشعل راهنمای آن خواهد بود.

موفقیت و سربلندی آن روحانی وارسته و مخلص در این منصب خطیر تحت عنایات خاصه حضرت ولیعصر (عج) و تبعیت از منویات و رهنمود‌های حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از ذات اقدس احدیت مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.