نمایندگان باید اگر در ایام کرونا که محدودیت وجود دارد در موضوعاتی که بحث روز و مطالبات مردم استان است نشست های خبری آنلاین برگزار کنند.

زیراچی مدیر خبرگزاری مهر خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: روابط عمومی هر نماینده باید با رسانه هماهنگی داشته باشد و اگر زمینه حضور نماینده در حوزه انتخابیه فراهم نمی شود نشست‌ های خبری آنلاین با حضور نمایندگان برگزار کنند.

او افزود : در دوره های قبلی نیز برخی نمایندگان ارتباط خوبی با رسانه نداشتند و برای بهتر شدن روند ارتباط نماینده با رسانه برای صرفه جویی در وقت و جلوگیری از تجمعات و شیوع کرونا برگزاری نشست های خبری آنلاین بهتر است.


بیشتر بخوانید


زیراچی ادامه داد: ورود نمایندگان به فضای مجازی نسبت به دوره‌ های قبل بهتر است، ولی بازخورد خبری از آن نمی‌ بینیم و صرفا برای بارگذاری دیدار‌ها و بازدید‌ های نماینده بکار می‌ رود، و کمتر شاهد پیگیری مطالبات و به تحقق رسیدن نتیجه دیدار هستیم.

او افزود: اگر نماینده نمی تواند در حوزه انتخابیه خود حضور یابد، در بازه‌ های زمانی مشخص به صورت آنلاین نشست‌ هایی برگزار کند تا نمایندگان همه رسانه‌ ها و مردم در جریان عملکرد او قرار گیرند.

جای اصحاب رسانه در بازدیدهای نمایندگان خالی است

مدیر خبرگزاری مهر خراسان جنوبی ادامه داد: اگر در بازدیدهای نماینده از حوزه انتخابیه و دهگردشی ها خبرنگاران حضور داشته باشند می توانند تک تک مشکلات مطرح شده در دیدارها را به حوزه های مربوطه ارجاع داده و تابه نتیجه رسیدن دنبال کنند

زیراچی بیان کرد: رسانه بهترین پل ارتباطی بین مردم و مسئولین است و اگر نماینده از ظرفیت رسانه استفاده کند با گزارش های میدانی و پیگیری خواهد توانست در حل مشکلات مردم در مسیر درست حرکت کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.