سخنگوی شرکت مخابرات خراسان رضوی گفت: به دلیل افزایش سرقت کابل‌های مخابرات و برای بررسی بهتر نشستی با فرماندهی نیروی انتظامی خراسان رضوی داشتیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عیسی حسن‌پور سخنگوی شرکت مخابرات خراسان رضوی با بیان این نکته که متاسفانه امسال شاهد افزایش سرقت کابل‌های مخابرات هستیم،گفت: در سال‌های گذشته این سرقت‌ها بیشتر در حاشیه شهر انجام می‌شد؛ اما امسال شاهد سرقت در تمامی مناطق شهر هستیم که البته این افزایش سرقت به خراسان رضوی محدود نمی‌شود و در سایر استان‌ها نیز وجود دارد.

او افزود: به همین منظور و برای کاهش در امر دزدی علاوه بر دولایه کردن درب‌های حوضچه‌های کابل، استفاده از قفل ضد سرقت را در دستور کار قرار دادیم و در مناطق جدیدالاحداث هم از فیبر‌های نوری استفاده کردیم.

سخنگوی شرکت مخابرات خراسان رضوی ادامه داد: چنانچه میزان سرقت کابل کمتر از ۱۰ متر باشد شهروندان با سامانه ۲۰۱۷ تماس گیرند و در صورتی که بیش از ۱۰ متر است حتما با شماره ۱۱۰ ارتباط گیرند و سرقت را گزارش دهند.

وی اضافه کرد: همکاران مخابرات دارای کارت شناسایی هستند و از خودرویی استفاده می‌کنند که دارای آرم شرکت مخابرات است، همچنین فرم کارکنان مخابرات خاکستری است، بنابراین مراقب باشند.

انتهای پیام//م.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.