مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: فعالیت باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی در خراسان رضوی پس از مدت‌ها تعطیلی با هدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، از سر گرفته شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرزاد فتاحی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: با توجه به اعلام دبیرخانه شورای اداری خراسان رضوی و آخرین گزارش‌های اخذ شده از سامانه ماسک با تلاش کادر درمان، همکاری خوب مردم خراسان رضوی و تلاش و برنامه‌ریزی ستاد مقابله با ویروس کرونا در استان تمامی شهرستان‌ها از وضعیت قرمز خارج و به وضعیت‌های زرد و نارنجی تغییر رنگ داده اند.

او افزود: بنابراین با توجه به ایجاد شرایط جدید و براساس اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا همه باشگاه‌های ورزشی، سالن‌های بدنسازی و استخر‌های روباز در گروه‌های شغلی ۲ می‌توانند فعالیت کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و هماهنگی کامل باشگاه‌ها با ستاد‌های شهرستانی کرونا تاکید کرد و ادامه داد: امیدوارم جامعه ورزش و جوانان مثل همیشه با رعایت تمامی دستورالعمل‌ها، ستاد کرونای استان را در رسیدن به اهداف خود به صورت جدی یاری کنند.

فتاحی بیان کرد: لازم به توضیح است که فعالیت‌های مراکز آبی استخر‌های سرپوشیده و رشته‌های پر برخورد مانند کشتی و کاراته در مناطق نارنجی و قرمز همچنان مجوز فعالیت ندارند و در سایر مناطق با هماهنگی فرمانداران تصمیم‌گیری خواهد شد.
 
انتهای پیام//م.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.