استاندار همدان گفت: با اجرای محدودیت‌های هوشمند دو هفته‌ای برای کنترل کرونا در همدان، ۲۰ درصد دورهمی‌های خانوادگی کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید سعید شاهرخی, استاندار همدان در جلسه ستاداستانی مقابله با کرونا  اظهار داشت:ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا ضمن تشکر از همراهی بسیار خوب مردم و اصناف و بازاریان در اجرای طرح هوشمند محدودیت‌های کرونایی از مردم خواست دورهمی‌های یلدایی امسال را در فضای مجازی برگزار کنند.

او ادامه داد:بر اساس گزارش ارائه شده به ستاد ملی کرونا که از طریق ویدیو کنفرانس برگزار شد، با اجرای محدودیت‌های دو هفته‌ای هوشمند کرونایی تعداد شهر‌های قرمز از ۶۴ مورد به ۱۲ شهر کاهش پیدا کرد و  خوشبختانه تعداد موارد بستری وفوت بر اثر ابتلا به کرونا نیز در استان همدان کاهش داشته است.

استاندار همدان بیان کرد:با نزدیک شدن به شب یلدا نگرانی‌ها از بابت اوج گرفتن ویروس کرونا در دور همی‌های این شب بیشتر شده است.

شاهرخی اضافه کرد:در استان همدان تاکنون ۹ هزار و ۵۵۸ نفر در استان به طور قطع به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد هزار و ۳۳۴ نفر فوت کردند.

او  کاهش ابتلا و فوت بر اثر ابتلا به کرونا را نشانه اجرای خوب و توجه مردم به شیوه نامه‌های بهداشتی دانست.

استاندارهمدان در عین حال تاکید کرد:  این روند کاهشی روند شکننده‌ای است و کاهش محدودیت‌ها نیازمند همکاری بیشتر مردم در اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی واجرای دقیق مصوبات ستاد مقابله با کرونا است.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار